Wednesday, September 9, 2009

LicArt



aceasta este fotografia care a castigat PREMIUL PENTRU CEA MAI BUNA FOTOGRAFIE ALB'NEGRU la festivalul LicArt,editia a VIII'a,acordat de Dinu Lazar.

M'am intors cu foarte multe amintiri frumoase si cu o pofta nebuna de a face fotografie.Am vazut niste copii din Botosani care au participat la sectiunea teatru si mi'au placut enorm de mult.Sper ca au luat si premiu.Mi'au placut si cei de la Improvisneyland pe care sper sa'i revad candva (de preferinta la Braila) si de asemenea,toti copiii care au participat.Pentru ca erau frumosi,pentru ca erau la un festival dedicat artei,pentru ca erau cei mai buni.

Multumesc LicArt pentru increderea data.In mine si in fotografia mea.
Multumesc lui Radu Herjeu pentru ca a dat viata acestui festival admirabil din toate punctele de vedere.

1 comment: